niedziela, 25 października 2009

To wymiency i to most :P Dodam ze mos ktory lubi sie kolysac. Wiec co robia wymiency? Chyba nie trudno sie domyslic. A pod spodem? Jezioro z krokodylami!! Na szczescie most mial solidna konstrukcje! Ale i tak przezylam kilka bardzo... emocjonujacych chwil. Na przyklad, robiac zdjecie, trzymajac sie poreczy i starajac sie nie spasc gdy kolega z tylu postanowil mocniej sie rozhustac :P
:) Papugi. Dodam ze papugi, ktore przeklinaly po niemiecku xD Ah ci turysci. (oczywisxcie wymiency nie douczali nieczego zlego tych biednych zwierzat:P)
Posted by Picasa

2 komentarze:

  1. serio te papugi gadały?? nigdy nie widziałem gadającej papugi. może będę miał kiedyś takie szczęście i zobaczę w Polsce gadającą papugę. dużo ciekawych zdjęć wrzuciłaś:)najbardziej mi się podobają 2 pierwsze te z papugami drugie jak siedzisz zamyślona nad szachami. nie wiedziałam, ze lubisz bawić się w teatr. ja też się kiedyś bawiłem, niestety ostatnio w gimnazjum. dobrze, że znowu zaczęłaś tu pisać, ale i tak jak wrócisz będziesz musiała wszystko ładnie opowiedzieć, ilustrując całą masą zdjęć. pozdrawiam Filip
    ps. piszę ten komentarz po raz 2, jak wszedłem po raz drugi na ten blog to, mój komentarz zniknął:(

    OdpowiedzUsuń
  2. Bawic sie w teatr :P Eeej.. :P

    Z pewnoscia jak wroce do domu to opowiem wszystko dokladnie ;)

    I milo mi ze cztasz :P Jak nikt nie komentuje mam wrazenie ze pisze do siebie :P

    Gabriela ;)

    OdpowiedzUsuń