czwartek, 22 października 2009

Zdjęcia!!!


Postanowilam wstawić troche zdjęć ;) Na tym jestem ja i od lewej: Karolina, Ramon i Cucho (Jose)- ten co zna angielski :P. Z ta dwojka w srodku spędzam dosc duzo czasu ;) Ostatnio wzieli mnie nawet na mecz pilki noznej i (o dziwo!) switnie sie bawilam:P Powiedzialam ze nastpeny raz musimy wybrac sie na mecz Polska- Meksyk, ale nie jestem pewna czy to bedzie najlepsze dla mojego zdrowia... W kazdym razie bardzo ich lubie i chyba sa najsmieszniejszymi ludzmi w szkole xD

Na drugim zjecie jest moja rodzina maszerujaca przez las ;) Tak wiem... powinno byc zjecie z przodu z usmiechami i wogole, ale jakos te mi sie podoba :P






Trzecie i czwarte to ruiny Majow ;) Bylo tam bardzo malo ludzi i nawett udalo nam sie wdrapac tam gdzie byla jakas dziwna tabliczka, ktora chyba miala nam tego zabraniac ;P Ale tych zdjec jeszcze nie dostalam :P



Posted by Picasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz